mandag 7. november 2016

Jeg er tilbake

Hei kjære blogg lesere og riktig fin mandag til dere :-) ny uke, med nye muligheter - jeg er tilbake på bloggfronten og jeg er klar for en koselig uke med mye blogging. Jeg gleder meg til og sette i gang og skrive igjen - jeg gleder meg til og fortelle om Jesus :-) Min klippe - min styrke!

Jeg har Bibelstudier og skrive, og jeg gleder meg så mye og er gira til og fortelle om Jesus. Håper dere har det bra!
Jeg har gledet meg til denne dagen, rett og slett fordi det er mandag - ny uke, med nye muligheter og jeg har gått drastisk til verks og får meg noen nye rutiner, ser vi bort ifra at jeg forsov meg i dag tidlig - jeg er vell ikke det typiske morgen menneske, men jeg gjør det beste ut av det after all.

Jeg kjenner det er godt og kunne skrive på tastaturet igjen, jeg gleder meg til Bibelstudie litt senere i dag - først ville jeg bare stikke innom for og ønske dere en fin dag :-)

Vi blogges


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...