søndag 13. november 2016

Taize Gudstjeneste

I dag har jeg fått oppleve noe som for meg føles stort. Jeg har vært på Gudstjeneste, Taize Gudstjeneste. For meg og dra på Gudstjeneste har føltes vanskelig, jeg har villet så sterkt. Men angsten har hver gang vunnet og jeg har ikke klart det, i dag var jeg veldig tett ved og avlyse. Eller jeg avlyste egentlig, men valgte og dra allikevel. Og det var fantastisk! Det var godt, trygt og jeg elsket det. Stillhet, sanger, Bønn, nattverd. Det var så mye fred og selv om vi ikke var mange der i dag, var det godt og kunne samles. Jeg tror på at dette kan være starten på noe positivt for min del. Mange ser på det og gå på Gudstjeneste som en selvfølge. Noe man gjør hver uke. For meg har det vært en stor utfordring.

Jeg hadde ingen god dag i dag, angsten var sterk, men jeg valgte og dra. Og nå er jeg stolt og føler dette er starten på noe veldig fint  <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...