torsdag 10. november 2016

Torsdag

Hei kjære blogg lesere :-) jeg tenkte jeg skulle ta meg tid til og sette meg ned og blogge, selv om denne dagen er en smule stressende, bare en smule altså.. som vanlig har jeg tatt på meg et alt for stort prosjekt som jeg tenkte skulle bli ferdig innen en viss tid.. så det er en stykk sliten Benedicte som skriver til dere nå, og trykker litt på tastaturet mens jeg drikker en kopp te - som jeg prøver og nyte. Men når det er sagt , selv om jeg har en todo - list som er en meter lang.. sånn nesten ihvertfall - okay kanskje ikke så ille, men jeg er i godt humør, jeg har humøret på topp og sender meldinger og tuller om dagen i dag - som jeg synes er ganske så hysterisk.

MEN - jeg skal ta meg tid til og få postet et Bibelstudie innlegg i dag , klokken det blir postet, vet jeg ikke enda, men innlegget noterer jeg ned om ikke lenge, og skriver det inn på bloggen iløpet av dagen, kvelden - so stay tuned.

Jeg kjenner meg litt stressa, imorgen skal vi på tur, og jeg håper at jeg kan blir ferdig med det jeg skal gjøre i dag, jeg har kommet et stykke, men over halvparten gjenstår, så får vi se om jeg klarer og fullføre todo - listen i dag eller ikke - men jeg ville uansett stikke innom for og blogge litt til dere - dere hører mer fra meg senere - klem


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...