lørdag 5. november 2016

Jeg kommer sterkere tilbake

Hei kjære flotte, fine blogg lesere :-) jeg kommer sterkere tilbake på mandag tenker jeg, det er ny uke med nye muligheter og jeg ser for meg en ny start på en måte. Jeg har mange mål for den kommende uken, men nå i helgen tenkte jeg og ta litt fri, kanskje det blir litt blogging. Det vet jeg ikke. Men jeg kommer for det meste til og ta det ! med ro, se disney filmer og slappe av. Jeg trenger det nå, men jeg ville uansett si ifra til dere. Jeg trenger litt pause for og tenke mer ut hva jeg vil videre med bloggen. Jeg skal hente masse inspirasjon nå i helgen. Også blogges vi på mandag. Og kanskje før. Men om dere er interessert i og høre mer fra meg nå i helgen. Så kan dere følge meg på snapchat hvor jeg heter aashaugkona - håper på og se dere der. Jeg kommer sterkere tilbake og håper jeg får et hav av inspirasjon nå i helgen. Ønsker dere en velsignet helg <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...