torsdag 3. november 2016

Im back

- Jeg er aktiv på snapchat om jeg ikke er på bloggen, følg meg gjerne. På snapchat heter jeg aashaugkona
håper og se dere der :-) -

**********
Hei kjære flotte lesere :-) dere er unike hver en av dere og håper dere vet det ! Nå er det alt for lenge siden jeg har blogget, jeg husket ikke når sist en gang, og hva har jeg egentlig drevet med i det siste - jo jeg har vært på Oslo motor show, jeg har hentet mamma og pappa etter de har vært i Bergen, kjørt til Hønefoss, jeg har jobbet iherdig med rundvask av leiligheten, et påfunn jeg fikk bare, og holder på med det i dag også og håper og bli ferdig utover kvelden, jeg har fått rutiner på Bibelstudiet mitt og jeg trives - jeg har det bra - men bloggen har dessverre ikke fått så mange oppdateringer, men jeg håper på og få noen rutiner på det igjen, da mine rutiner egentlig er litt ut av kontroll, jeg har rett og slett sklidd litt ut av mine rutiner, og jeg får en litt panikk følelse, da jeg er et liste menneske, et rutine menneske og jeg liker og ha kontroll, men jeg har altså etter mye om og men kommet mer og mer tilbake til rutinene mine og jeg er kjempe motivert nå :-) that is good.

Jeg ser mange youtube videoer, jeg skal si dere det er et hav av inspirasjon der og det gleder meg. Jeg følger mange kontoer og av prekener, det er så mye og finne der. Kanskje jeg blir en youtuber en gang hehe nei da, jeg drev mye med youtube før, men nå driver jeg ikke så mye med det, men jeg har lyst til og begynne og filme litt, kanskje jeg lager noe til bloggen en gang, men det får bli litt frem i tid. Jeg har ihvertfall lyst til og ta bloggen til the next level etterhvert, men først må jeg komme litt inn i rutiner igjen, som jeg fallt så ut av, men husk og følg meg på snapchat da, der oppdaterer jeg som regel flere ganger om dagen :-)

Ønsker dere en nydelig og velsignet dag, jeg skal få rutiner på Bibelstudie innleggene på bloggen igjen, gleder meg til og fortsette med det, det har jeg stor glede av :-) og håper dere har også!

I dag har jeg ihvertfall en hel del husarbeid planer, nå skal jeg sette i gang og planlegge innlegg nr 2, og snart skal jeg ta meg litt mer mat. Sitter her og hører på musikk og blogger til dere og jeg koser meg masse :-)

Kos dere i dag!


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...