onsdag 27. september 2017

Et helt vanlig innlegg


Hei kjære blogg lesere :-) en litt sen oppdatering fra meg, men jeg tenkte at nå er det lenge siden jeg har satt meg ned for og snakke til dere, sånn utenom Bibelstudie innleggene mine, jeg husker jeg skrev mange personlige innlegg før, men nå er det lenge siden, så på tide nå - er det ikke? :-)

Jeg håper dere har det bra :-) livet smiler til meg om dagen, så ikke noe depressivt innlegg nå, men jeg har over tid slitt med en hel del stress som har gjort at jeg har dratt på meg et virus, men jeg er på bedringensvei , etter og ha de verste smertene og være mer eller mindre sengeliggende, og skriki, dratt meg i håret og grått og grått, men flere har bedt for meg, og vanligvis tar dette viruset rundt en måned og bli kvitt, det har gått en uke og to dager og smertene er så og si borte - takk Jesus <3

Dette er jeg så takknemlig for, og som dere skjønner har innleggene blitt så som så, og ikke mer enn ett innlegg om dagen, ikke missforstå meg - for jeg elsker og skrive, elsker og dele og det er dette jeg vil gjøre, men fordi jeg fikk viruset på grunn av stress, så kan jeg ikke sitte rundt ni timer om dagen kun for og blogge, og da kommer mailer, og sosiale medier i tillegg til det, men jeg elsker virkelig det her, og jeg elsker og skrive til dere, snakke med dere, og sånt, men det er bare at det har tatt veldig mye tid, så til jeg får en bedre struktur på dagen, så kommer jeg til og blogge ett innlegg om dagen, kanskje to en gang i blant, men da vet dere hvorfor og jeg har jo verdens beste lesere - så jeg vet dere forstår, jeg har allerede snakket med flere av dere :-)

Så over til noe helt annet, jeg har klipt meg i dag, dette blir visstnok et litt blandet innlegg, men som dere skjønner så er meningen med dette innlegget og snakke litt med dere :-) jeg klipte meg med kjøkkensaks, resultatet ser dere over her, greia med meg er at jeg får så kick noen ganger, og da klarer jeg ikke vente, nå skulle det halv lange håret mitt bort, og ja det var så godt og få klipt meg, håret føles så mye friskere, penger spart og skjevt ble det, men det er bare hår, det vokser ut igjen og jeg er glad :-)

Nå sitter jeg her i sofaen og drikker te og tenkte og lese enda mer i Guds Ord i dag, jeg var så heldig og få en nydelig Bibel av en fast blogg leser, og jeg elsker den, Bible jorunaling er noe jeg har hatt så lyst til og prøve, endelig kom den i norsk versjon og jeg ble så glad, jeg som hadde tenkt til og kjøpe en engelsk versjon, men denne er så perfekt og mye bedre :-)



Så over til det psykiske, mange spør meg, jeg får ofte mail, og meldinger hvor dere spør hvordan det går med meg og for og være ærlig med dere - det går sååå bra ! Jeg kunne faktisk ikke hatt det bedre og det er takket være Jesus <3 jeg er så takknemlig og glad for det at jeg har ikke ord som kan beskrive det en gang. 

Som jeg har skrevet tidligere hadde ingen leger tro på meg, og at dette skjedde, det er et under, all ære til Jesus <3

Vell nå må jeg drikke opp teen min, lese i min vakre Bibel, høre på lovsang, stresse ned og slappe av - livet smiler, jeg er glad og det var ordentlig koselig og snakke med dere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...