onsdag 12. september 2018

En Update

Hei kjære blogg lesere ☺️💖 det er en god stund siden jeg har blogget nå, det er ikke fordi jeg ikke har lyst. Det er bare at jeg tok en liten pause, jeg har det veldig bra om dagen, det gjør at tiden ikke alltid strekker til, men jeg er veldig innstilt på og begynne og blogge igjen. Det som er litt synd, eller egentlig veldig, er at når jeg bestemte meg for og blogge igjen, så blir jeg møtt av nyheten om at Internett så og si er ødelagt med den nye loven i EU, det gjør det ekstra vanskelig for oss bloggere, jeg har ikke helt forstått meg på alt, og prøver lese meg til det, men jeg ønsker ikke at dette skal gå ut over bloggingen, så jeg håper at det kan fortsette som før ☺️

Ellers som sagt så har jeg det veldig bra, jeg er ydmyk om dagen da chronsen er veldig bra og jeg ikke lengre har gluten allergi, dette har jeg blogget om tidligere, det er virkelig et under. Takk Jesus ☺️💖 jeg håper dere har det bra! Jeg gleder meg over og snakke med dere igjen, stor klem fra meg 😊


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...