onsdag 26. september 2018

Motivasjon

- Fra min lange kveldstur i går, nydelig høst vær nå. -

*************

Hei kjære blogg lesere 😊❤️ Lenge siden jeg har snakket med dere sånn ordentlig, lenge siden jeg har skrevet Bibelstudie innlegg, vell im BACK og jeg gleder meg så til og komme i gang igjen, jeg har masse motivasjon og jobber med et Bibelstudie innlegg nå, men tenkte først og stikke innom en tur for og si hei og oppdatere dere litt, mobil blogger nå og sitter her og koser meg med en kaffekopp, synes høsten er en så fin tid, og jeg pyntet litt i går med høst pynt, det er så koselig, har begynt på en bok nå som er så bra! Den handler om og bli glad i små øyeblikk, og leve litt i nuet og tenke over små ting i hverdagen, og på en måte finne lykke i det, mer om det senere 😊

Jeg håper dere har det bra 😊 det er så mye fine høst farger ute nå, så koselig.

Men én oppdatering på helsa mi, angsten er like kraftig som før, men jeg driver og lærer meg til og takle den på et vis, noe jeg synes er vanskelig og alltids synes, men jeg prøver og lære litt metoder for og ihvertfall gjøre ting en liten smule lettere.

Ja som sagt er jeg tilbake og det er jeg så glad for, gleder meg til og dele Bibelstudie innlegg med dere, ta dere med på reisen min og snakke med dere igjen.

Gud velsigne dere ❤️


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...