lørdag 1. september 2018

Update og planer fremover

Hei kjære blogg lesere 😊❤️ Lenge siden sist. Mye har skjedd, jeg jobber mye med meg selv om dagen, og tenkte og fortelle litt om det i dagens innlegg, jeg har det mye bedre med meg selv, men jeg har en lang vei og gå, jeg tok en blogg pause for og bli mer klar over hvordan jeg er og lære og bli litt mer glad i meg selv. Prøve og fokusere på at Gud har skapt meg i Hans bilde. Jesus har gjort så mye fint for meg den senere tiden, noe som jeg vil holde for meg selv, med underet om at gluten allergien min er ikke eksisterende, den deler jeg gjerne 😊 det er virkelig et under og takke Jesus for.

Jeg prøver og finne tilbake til minimalisme igjen, da mener jeg ikke at jeg kjøper meg ting og tang, for det tror jeg ikke jeg har gjort så mye av på minst to år, men det med og ikke ha for mye og ikke knytte seg så mye til tingene sine, men heller fokusere på Jesus og de man er glade i og gode minner, hverdagslige øyeblikk osv. Jeg har lett for og knytte meg til ting jeg har fått i gave, jeg tenker alltid på mennesker jeg er glade i når jeg ser gaven, eller et minne fra en tur osv, jeg sier ikke det er en dum ting, men de tingene vil jeg heller beholde, ting som gjør meg glad og som jeg verdsetter, fordi en person har gitt meg det med kjærlighet, enn at jeg skal beholde ting som bare er ting, om dere skjønner.

Jeg trengte denne blogg pausen fordi jeg prøver og vokse litt, prøver og slags finne meg selv, fordi jeg har slitt så lenge med hvem jeg er og ikke vært glad i meg selv, på grunn av selvbildet, som kommer av mange diverse vonde hendelser fra fortiden.

Men jeg kommer meg videre og jobber mye med dette om dagen, jeg vil ikke gå resten av livet med og dra meg selv ned, men heller bygge meg selv opp.

Jeg trener mer, ikke at jeg stresser med det, men jeg gjør fordi jeg har lyst. Det gir mer glede, med og gjøre det på en sunn måte, enn att jeg skal stresse med det og tvinge meg selv.

Om ca 4 måneder er det et nytt år, vanligvis hadde det stresset meg skikkelig, men ikke nå, fordi jeg har tenkt til og jobbe litt med gode vaner, allerede nå som jeg skal ta med meg videre i det nye året, så det er f. Eks noen hobbyer jeg har lyst til og begynne med som jeg aldri har prøvd før, det for og komme litt ut av den trygge sirkelen min.

Jeg har begynt og lese bøker, masse bøker. Målet er og lese ti bøker innen året er ferdig.

Jeg vil lære og nyte mer de små øyeblikkene, jeg vil lære og nyte hver dag, vokse mer, le mer, smile mer, gråte hvis jeg trenger det, og tenke at det er fullstendig ok.

Tenk hvordan kroppen vår fungerer, tenk så fint at vi har følelser, så fint det er.

Ønsker dere en nydelig og velsignet lørdag.


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...