søndag 30. september 2018

Pappa er 60 år




I dag er pappa 60 år, og han fortjener et eget innlegg på bloggen som omhandler pappa. Jeg kan takke pappa for at jeg er så glad i og skrive, det begynte nemlig veldig tidlig, jeg har alltid vært glad i og skrive, og er det noe rart egentlig? Nei faktisk er det ikke det, jeg er født og oppvokst i en kristen familie, med en far som pastor med Norges største kristne blogg, så klart måtte også jeg opprette blogg, jeg ser jo opp til pappaen min. Snille, fine, flinke, morsomme, omsorgsfulle og i mine øyne verdens beste pappa :-) for det er du, og du er i dag 60 år, og det er stort, en så stor dag. Takk pappa for den du er, for alt du gjør for meg, og ikke bare meg, men alle andre rundt deg - du er virkelig et forbilde, det er så godt og snakke meg deg, om alt -og du forstår meg alltid, og du og jeg er så like, du sier jeg har mye fra farmor (din mamma) men jeg har så utrolig mye fra deg også, jeg har sagt hele veien, - når jeg blir stor vil jeg bli som pappa, vell jeg ble ikke som deg, men det er jo fordi det fins jo bare en deg, snille gode, fine deg, pappaen min som jeg er så glad i. Jeg er ei pappa jente, alltid vært, jeg ble med deg til oslo når jeg var lita, på jobb - det var stort, tenk og kunne dra til oslo med pappa, jeg husker jeg fikk appelsin juice, og den var den beste, det var oslo juicen, den skulle jeg alltid ha, og alle de fine Biblene på mange språk, barne Bibler, med fine tegninger, jeg skjønte ikke hva som sto, men de var fine, så mange fine bilder. Vi har gjort masse gøy du og jeg, jeg har så mange gode minner, bare gode minner, jeg setter så stor pris på deg - og jeg håper du vet det! Er så glad i deg :-) Gratulerer så mye med den store 60 års dagen pappa :-) du er og forblir verdens beste pappa i mye øyne, og jeg er så  takknemlig for og ha et så fint og flott forbilde i livet mitt. Tusen takk :-)



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...