fredag 28. september 2018

Mobilblogg

Hei kjære blogg lesere :-) Håper dere har det bra! Jeg tenkte jeg skulle mobilblogge litt til dere, mens jeg er på farten. Håper dere har det bra 😊 ❤️ jeg vet ikke om jeg rekker og blogge mer enn dette innlegget i dag, men følg gjerne med på Facebook siden min for fler oppdateringer, det hender jeg poster litt andre ting der også, bare søk på Jesus 4 a Reason 😊

Det er så fint ute nå, så mye og være takknemlig for, jeg elsker naturen og når jeg går turer og sånt er det så godt og kunne be og lovprise Herren. Jeg går mye turer om dagen, da synes jeg det er kjempe fint og høre på lovsang eller en preken og be mens jeg går.

Jeg har med meg Bibelen på farten nå, det kan være jeg får blogget noe i kveld, men jeg vet ikke for sikkert enda, har en del jeg skal, så skal jeg på cafe så kan være jeg rekker og blogge da, men som sagt så følg meg gjerne på facebook siden min, der linker jeg alltid til innleggene mine. Ønsker dere en velsignet dag. Kos dere i dag 😊 ❤️


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...