onsdag 26. september 2018

Hei!


Hei kjære blogg lesere :-)  Håper dere har det bra, jeg er i gang med bloggingen igjen, etter en lang periode med til og fra - fra bloggen, jeg gleder meg over og poste Bibelstudie innlegg igjen og oppdatere dere på reisen min også.

I det siste har det vært en del tøft med chrons og angst, men jeg prøver og lære meg teknikker for og takle det bedre, deriblant verdsette små hverdagslige øyeblikk, jeg er ihvertfall ubeskrivelig takknemlig for og kunne ha et "normalt" kosthold igjen, og kunne spise det jeg ikke kunne spise før, jeg har blitt helbredet og det gjør meg så rørt! Takk Jesus.

Jeg har blitt mer aktiv på sosiale medier i det siste, og som sagt er jeg motivert igjen til og jobbe mer med bloggen, jeg setter så utrolig stor pris på deg som leser og jeg ber for leserne mine.

Jeg har kommet godt i gang med treningen igjen, jeg leser mye bøker og nyter høsten :-) ønsker dere en god natt 


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...