torsdag 10. mars 2016

Effektiv dag




Hei kjære blogg lesere :-) nå skal jeg fortelle om dagen min som både har vært innholdsrik og fin.

Jeg sto opp tidligere enn jeg pleier i dag, satte på kaffe jeg koste meg med, mens jeg leste i min fine Bibel, studerte litt i Bibelen og gjorde notater. Spiste frokost alt for sent, gikk fra rom til rom som jeg ryddet og shinet og vasket, jeg gikk tur og så at sola skulle til og gå ned, jeg måtte ta bilder. Jeg gikk min faste gå tur jeg går hver dag og det er nettopp disse gå turene jeg bruker mye tid på og tenke og ha samtaler med Gud, kun meg og Gud og naturen og noen mennesker og hunder og katter jeg møter langs veien. 

Når jeg kom inn igjen fra gå turen min så går jeg rett og ruller ut matten min, hvor jeg tar mine faste øvelser og setter på enda mer kaffe, denne gangen koffeinfri, jeg surfer på nettet, og gjør diverse notater, leser og koser meg, før jeg vasker mer klær som jeg blir arshur med, så er det på tide og ordne seg og det er kjedelig, så jeg setter på musikk, lovsang på høytaler, mens jeg synger med og tar med meg kaffekoppen.Så ble jeg endelig ferdig og det er på tide og lage middag, jeg lager sursøt gryte med ris og vi koser oss, jeg rydder av etter middagen og setter i gang med og bytte over tingene mine i en annen veske, så bærer turen ut på butikken for og kjøpe noen småtterier som ble glemt i går, nå er vi borte på besøk og jeg oppdaterer dere litt på bloggfronten.

Håper dere har hatt en fin dag - det har ihvertfall jeg.


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...