tirsdag 8. mars 2016

Tirsdag


- - Min dag, bøker, Guds Ord, hjemmelaget notatbok, avtalebok, grønn te og masse vann - -

Det er tirsdag, ute skinner sola og snøen glinser og er kjempe fin, jeg skal snart gå min faste tur, noe jeg gjør hver dag. I dag føler jeg meg takknemlig og glad. 

-- Pris Herren, påkall Hans navn! Kunngjør blant folkene Hans store gjerninger. -- Salme 105:1

Jeg har masse og gjøre i dag, men jeg vil uansett gå tur og trene etterpå, se den fine naturen, lukte og føle. Høre på lovsang og bare være. Det synes jeg er viktig, og være nær Gud og det er jeg allermest i Hans skaperverk.

Ønsker dere en kjempe fin 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...