mandag 7. mars 2016

- Lenge siden sist -




Hei kjære blogg lesere og riktig fin mandag til dere, ny uke med nye muligheter. Det er lenge siden jeg har blogget nå, jeg har hatt en blogg pause, men er tilbake nå. Så hva har jeg gjort i det siste? Jeg har skaffet meg noen nye hobbyer jeg skal fortelle dere om senere, jeg har begynt og lese bøker igjen, jeg har gått masse turer, hver dag og trent ellers med styrke osv. Jeg har vært sosial og jeg har kost meg masse. Jeg har fått gode rutiner og jobbet med det og jeg har slappet masse av og være strukturert, jeg føler jeg har fått en helt annen hverdag, en fin hverdag hvor jeg driver med mye forskjellig. Jeg holder meg selv aktiv, samtidig som jeg passer på og trekke meg tilbake og slapper av. Jeg er en helt ny meg føler jeg, jeg koser meg virkelig og har det utrolig bra. Trener hver dag, spiser sunt og har smakt nye smaker og nye retter som har vært helt fantastisk.

Jeg har blitt litt kjent med nye mennesker i det siste, og det har vært kjempe koselig. Jeg har det så bra jeg :-)

Jeg føler meg velsignet og veldig heldig. Jeg kommer til og blogge som vanlig heretter og dere kommer til og høre mye fra meg.

Håper dere har det bra. Jeg har savnet og blogge til dere. Vi snakkes mer senere i dag! God Bless 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...