torsdag 3. mars 2016

Hei!


Hei kjære blogg lesere :-) Jeg har akuratt gått min runde, min gå tur runde eller hva jeg skal kalle den, den har blitt en fast runde som jeg elsker, jeg skal snart sette i gang med styrke treningen min, men aller først ville jeg stikke innom for og si hei til dere, fortelle at jeg har det bra og at jeg hadde veldig godt av den turen her. Jeg fikk luftet tankene mine om mye og jeg fikk sett Guds skaperverk. Jeg merket at det gjorde godt for kropp, sjel og ånd og at trening virkelig er noe jeg elsker og som har blitt min lille greie.

Jeg blogger slike personlige hverdagsinnlegg til dere i dag, imorgen skal jeg få til noen tema innlegg, jeg har allerede satt en liten plan på hva jeg skal blogge om imorgen, og det kommer til og bli bra tror jeg.

Jeg har en positive mind nå og det er godt og kjenne på Bønnsvar, Gud er god, Han ordner opp og hjelper oss.



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...