torsdag 10. mars 2016

Kaffe, Bibelen og nye hobbyer



-- I Ham har vi forløsningen ved hans blod, syndenes forlatelse, etter Hans nådes rikdom. -- Efeserne 1:7

Og lese i Bibelen og drikke kaffe, det er min favoritt stund av alle. I dag er det torsdag  og jeg kjenner jeg vil bruke dagen og lese i Bibelen, jeg tenkte også lese i Studie Bibelen min også. 


Jeg er takknemlig for at jeg har det så bra om dagen, jeg har fått Bønnesvar og kan ikke annet enn og takke Jesus. Jesus for meg er alt.

Livet smiler og jeg gjør mye om dagene som resulterer i at det ikke ble noe blogging i går, jeg har noen prosjekter på gang og har noen små hobby greier jeg driver med.


Jeg skal blant annet gjøre noe med denne kassen, noe fint noe, og lage snø krystaller med farge i disse lysbeholderne. Jeg driver også og lager armbånd og jeg skal lage englelys og det er mye småtterier jeg driver med, jeg har fått flere nye hobbyer jeg koser meg med. Dagene går utrolig fort, men jeg har bestemt meg for at jeg ønsker og blogge som før, jeg elsker og skrive, det er slags terapi for meg, på lik linje som disse hobbyene, det er koselig og drive med og jeg har stor glede av det.

Ønsker dere en nydelig torsdag - dere hører mer fra meg :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...