torsdag 3. mars 2016

Jeg er et menneske også


- - Alt makter jeg i Ham som gjør meg sterk. -- Filipperne 4:13

I går ble det ingen blogging, noen ganger må jeg huske på at jeg er et menneske også, jeg hadde det ikke bra i går, noen dager er sånn - at det er et slit og komme seg igjennom dagen og i går var en slik dag. Jeg har ikke helt svar på hvorfor det var sånn, men Jesus minner meg på at også Han slet.Og det gir meg styrke når jeg vet at Han forstår, for Han forstår virkelig alt!

Jeg har en sykdom og selv om jeg vet at jeg har det bedre, så har jeg dager jeg sliter litt, det varer ikke lenge, men jeg forstår at sånn er det i verden.

Mye kan føles urettferdig, men Jesus gjør oss sterkere. I dag er en bedre dag og jeg fokuserer på det gode, det synes jeg er viktig. Jeg tar med meg det vonde og gjør det bedre til neste gang jeg har en dårlig dag. Det går som sagt bedre med meg og i dag gleder jeg meg over de små tingene i hverdagen. Ønsker dere en velsignet torsdag.



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...