tirsdag 1. mars 2016

Trening for kropp, sjel og ånd


- Fine tirsdagen -

Hei kjære blogg lesere :-) for en fin tirsdag! Jeg tok på meg godt med klær, treninngstøy joggesko og musikk på ørene. Gikk en kjempe fin runde (jeg har fått dilla på og gå turer igjen) , når jeg kom inn igjen trente jeg stretching og litt styrke. Kroppen er fornøyd og jeg er fornøyd. Jeg har virkelig tro på god helse når det kommer til troen vår. Det er viktig og ta vare på den kroppen vi har fått av Gud,  som er Guds tempel. Det er viktig for at vi skal ha riktig type energi så vi kan bli sterkere i troen. 

På den måten er vi mer våkne, vi blir i bedre humør og det er en rekke helsefordeler med og trene, jeg prøver og få til en økt hver dag, men det er ikke før nå i det siste jeg kombinerer treningen min med og gå tur også. Jeg har blitt enda flinkere til og spise regelmessig og jeg spiser sunt året rundt, jeg spiser aldri godteri eller drikker brus, da er det vann som gjelder og frukt og grønt om jeg har lyst på noe søtt. Godteri og brus har jeg ikke rørt på over et år, og det er jeg stolt av.Det er godt og kjenne hva det gjør med kropp, sjel og ånd. Ønsker dere en velsignet tirsdag!

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...