søndag 30. juli 2017

Blogg rutiner og hverdag - jeg trenger denne ferien

Hei kjære blogg lesere :-) en sen oppdatering fra meg, jeg er oppe sent i dag grunnet ferie, imorgen er det back on track med rutiner igjen og jeg gleder meg til og oppdatere dere sånn som før - nå har jeg kjent veldig på at det har godt med ferie, men jeg har allikevel savnet bloggen veldig - jeg trengte bare en pause. Men jeg gleder meg veldig til jeg er helt tilbake og da kommer det mange oppdateringer, jeg har fortsatt ferie, men kommer til og blogge oftere enn jeg har gjort nå i det siste.

Sitter her med te koppen min, ser en serie og skal snart ta kvelden - jeg er litt inn i det med dokumenarer om dagen, så ferdig en spennende dokumentar i dag, den var såå fin. Man lærer mye fra dokumentarer, og jeg er inn for og lære mest mulig om dagen, det har blitt en stor interesse for meg, og det er så mange fine gratis kurs man kan ta på nettet også, jeg skal deriblant lære meg excel, noe jeg ikke kan og jeg føler kanskje jeg burde kunne, og som jeg har lyst til og lære meg, det er også en del andre kurs jeg skal ta, deriblant ernæring og trening, det kurset tar 11 måneder, og jeg gleder meg veldig til og sette i gang med det, ellers tenkte jeg og ta et teologi kurs, pluss noen brevstudier, eventuelt teologi på nettet, det er så mye informasjon og få på nettet og det O-store internett er full av mye spennede, og alt trenger ikke koste penger, man må bare google litt, og da finner man så mye gratis, mulig jeg også melder meg på noen seminarer o.l.

Jeg håper dere har det bra, jeg leser så mye fint i Bibelen om dagen, og jeg kjenner meg så sulten på Guds Ord, det er en god følelse, jeg har begynt på en kristen bok nå som faktisk min kjære pappa har skrevet, den heter Abraham, Guds venn, den er såå fin.

Ønsker dere Guds rike velsignelse - vi skrives


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...