søndag 30. juli 2017

Siden sist i bilder og fortsettelsen på prosjekt minimalisme

Siden sist har jeg:


Sett en utrolig spennende dokumentar om minimalisme.


Fordypet meg i Guds Ord og lest så mye fine vers og fine bøker, oppmuntring, trøst og kjærlighet <3





Tatt bilder av ting som inspirerer meg når jeg går tur



Gått morgentur og kommet frem når klokken var 07:15



Gått enda mer tur med Poirot i regnvær


Lest enda mer i Guds Ord


Vært i Oslo med fine mamma


Det ble en del kaffe :-)


Og omvisning på slottet :-) 


Jeg har vært hos mamma og pappa, skravlet og kost meg :-)


Jeg har planlagt masse koselig fremover, og selvfølgelig skrevet masse todo-lister :-)


Jeg har plukket blomster når jeg har vært på tur i skogen


Spist god mat med mamma på Fridays og spesial bestilte maten :-)


Og jeg gikk veldig mye skritt den dagen vi var i Oslo, hele 15.360 skritt og hele 10,92 km :-)


**********

Hei kjære blogg lesere :-) som dere skjønner har jeg ferie, så jeg har vært litt dårlig på blogg fronten nå i ferien, men jeg håper dere forstår :-) jeg kommer tilbake med Bibelstudie innlegg, men i dag tenkte jeg bare blogge litt om hva jeg har drevet på med i det siste :-)

Nå når jeg er godt i gang med prosjekt minimalisme, så forstår at jeg har en del ønsker og drømmer, mer enn før - jeg ser foreksempel at det er andre ting som tar oppmerksomheten min enn materialistiske duppeditter, f.eks har jeg da funnet ut at jeg ser gleden i andre ting, da f.eks naturen, bøker, ting jeg ønsker og lære om, historie, kultur, jeg verdsetter de små øybelikkene i hverdagen mer, som f.eks en kaffekopp, lukten av nytraktet kaffe, at regnet slår på vinduet, lukten av blomster, fugle kvittring, rennene bekker, klemme og ta på trær, dyr.

Jeg har f.eks funnet en del kurs jeg ønsker og ta, jeg har funnet forskjellige temaer jeg har lyst til og fordype meg i og jeg har fått meg noen nye hobbyer, og jeg elsker og lære om så mye forskjellig.

Og ikke minst føler jeg at jeg har kommet nærmere Jesus, jeg har også mye mer tid enn før, jeg er mye mer glad fordi det er andre ting jeg ser mer glede i enn det materialistiske. Jeg får mer tid til og gjøre ting jeg har lyst til og gjøre, enn bare jobbe med husarbeid f.eks, jo fordi det går raskere og gjøre husarbeid nå når vi har mindre ting, lettere og holde orden.

Så det var min oppdatering :-) ønsker dere en velsignet kveld :-) vi blogges <3 








Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...