lørdag 1. juli 2017

Gud skapte deg i Hans bilde, på en fantastisk måte @ Bibelstudie


-- For det er Du som hadde mine nyrer i eie. Du vevde meg sammen i min mors liv. Jeg vil prise Deg, for ved fryktinngytende gjerninger er blitt et underverk. Underfulle er Dine gjerninger, og min sjel vet det så vel. -- Salme 139:13-14

*******

Gud skapte deg i Hans bilde, på en fantastisk måte. Salme 139:13-14 sier: -- For det er Du som hadde mine nyrer i eie. Du vevde meg sammen i min mors liv. Jeg vil prise Deg, for ved fryktinngytende gjerninger er blitt et underverk. Underfulle er Dine gjerninger, og min sjel vet det så vel. --

Gud ser deg som et kunstverk. Han ser ikke kritisk på deg, men med dyp kjærlighet. Kroppen vår er Hans håndtverk.

Og holde kroppen i form er åndelig disiplin. Gud skapte kroppen din. Jesus døde for den og Den Hellige Ånd lever i den. Kroppen din er koblet til Kristus. 

Gud vil at du skal ta vare på kroppen din, men Han lar deg ikke gjøre det alene. Han er med deg i hvert trinn på reisen din for og bli sunn og sterk.




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...