tirsdag 4. juli 2017

- Når man sliter -



Hei kjære blogg lesere :-) Det er en tøff tid for meg nå og jeg tenkte og blogge litt om det, for jeg vil forklare hvorfor jeg blogger litt lite om dagen - jeg har det ikke helt bra, men jeg griper fast i Korset og jeg leser og studerer Guds Ord, der finner jeg mange trøstende ord og vers jeg kjenner meg igjen i som styrker meg, jeg ber mye hver dag og jeg ber mye for dere, for jeg ønsker at alle skal ha det bra <3 jeg vet mange av dere sliter også - dere skal vite at dere har meg som venn og at jeg forstår dere og er her for dere, jeg ber så inderlig til Jesus hver dag om at dere skal få styrke, fred og ro <3

Det for meg er utrolig viktig, jeg skal fortsette og blogge Bibelstudie innlegg og jeg blogger så godt jeg kan, det er ikke alltid jeg har overskudd og energi, men jeg prøver mitt beste og jeg vil gjerne komme i gode blogg rutiner igjen.

Jeg har en psykisk diagnose som er veldig tøff til tider, jeg har det bedre enn jeg hadde det før, men jeg merker i perioder at jeg kan slite enda, sånn som nå, jeg vil så gjerne svare på alle meldingene fra dere, men ikke alltid jeg har overskudd - men svar kommer :-)

Jeg skal blogge Bibelstudie innlegg til dere i dag, jeg synes det er så godt og lese i Guds Ord og studere litt egen studier i Bibelen min, jeg bruker mange timer på hvert innlegg og det ligger en del Bønn bak hvert innlegg også, og spesielt for dere <3

Det er så koselig jeg har blitt kjent med flere av dere, det er så godt, som dere vet har jeg veldig lite nettverk, få venner, venner jeg aldri møter fordi de bor langt unna og er venner per internett per nå, men jeg er veldig takknemlig for og kunne ha venner per internett, jeg håper en dag jeg kan møte flere av dere - for det hadde vært utrolig koselig :-)


Jesus styrker meg. gir meg fred og ro, håper dere har det bra, jeg skal blogge Bibelstudie innlegg iløpet av dagen, men ville bare oppdatere dere litt først :-)

Ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...