fredag 24. november 2017

En oppdatering

Hei kjære blogg lesere :-) nå er det lenge siden jeg har blogget til dere og jeg tenkte jeg skulle forklare hvorfor. Jeg har slitt nå noen uker, angsten har vært veldig kraftig og jeg har vært deprimert, jeg har hatt svært lite energi, men har allikevel fått gjort mye, og pusher meg litt ekstra, men jeg har ikke hatt overskudd ellers til og blogge, og beklager det - virkelig, trøsten min er Jesus, og Guds Ord, jeg ber mye og leser.i Bibelen min, der finner jeg styrken jeg trenger for dagen.

Men nå håper jeg og kunne blogge litt fremover, jeg har begynt og trene styrke igjen, det for meg gir meg stor glede og det gir meg veldig mye, min escape fra angsten og depresjonen, da kan jeg bare fokusere på øvelsene, og det som er med trening er at det utløser endorfiner som er kroppens lykke hormon - det gir meg så mye og kunne trene og det hjelper meg så mye.

En liten forklaring fra meg, også kommer jeg til og blogge Bibelstudie innlegg fremover :-) ønsker dere en velsignet fredag 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...