søndag 7. oktober 2018

Planer for bloggen 


Hei kjære blogg lesere og velsignet søndag til dere 😊 jeg har over veldig lang tid nå slitt med helsa som dere vet, det har gjort at bloggingen ikke har blitt like mye prioritert, men jeg føler så sterk at Jesus bruker meg om dagen og har noen fine planer for meg som jeg vil dele med dere, jeg ber rundt dette hver dag og jeg har så lyst til at Jesus 4 a Reason bloggen skal bli enda bedre. Som dere vet så elsker jeg og skrive og det er noe jeg kommer til og fortsette med, men i 2019 skjer det noe mer, grunnen til at jeg velger og blogge om dette nå, er fordi det er veldig stort skritt for meg fordi jeg aner ikke hva jeg går til, det er så mange proffe der ute og jeg har virkelig ikke peiling, men jeg vet at hvis jeg poster dette for så mange lesere - så må jeg fullføre det. Jeg vet at noen ganger er det skummelt og helt nytt og gjøre det som er Guds plan. Sånn opplever ofte vi kristne det. Det er litt skummelt, ihvertfall føles det sånn, så jeg ber rundt dette hver dag og jeg innrømmer det er skummelt. Så hvis alt går etter planen med det så raskt som i 2019 og Gud ikke mener noe annet - så begynner jeg så vidt og filme Bibelstudie innleggene mine. De kommer til og komme på både bloggen og YouTube,i tillegg til det så skal jeg jobbe med og skrive bok. Jeg synes dette er en smule skummelt. Så be gjerne for meg. Er så takknemlig for forbønn. 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...