tirsdag 2. oktober 2018

Mer Updates - mer blogg og ærlighet

Hei kjære blogg lesere :-) Tirsdag i dag, det er høst kaldt og jeg sitter under pledd, drikker kaffe og skal gjøre dagens første Bibelstudier, egen studier - før jeg studerer til Bibelstudie innlegg, jeg er så glad for at jeg blogger mer nå, jeg elsker og skrive og det betyr så mye og det betyr mye og kunne oppdatere dere, jeg vil satse mer på blogging fremover, det er noe som ligger hjerte mitt nært, og jeg trenger det i hverdagen min. Håper dere har det bra :-) en ting jeg merker mye av om dagen, er savnet etter og ha stunder med venninner. Noe jeg merker gjør veldig vondt, er at jeg er syk og har mine ting og slite med fysisk og psykisk , det blir mye at jeg avlyser og da er det klart at når det skjer gang på gang, så slutter jo folk og spørre eller vil finne på noe. Til alle som spør meg, unnskyld. Jeg har virkelig lyst til og finne på noe, men helsa strekker ikke til med chrons og psyke. Kjære lesere be gjerne for meg, for jeg ønsker virkelig og finne på noe med noen, og være ei ordentlig venninne. Jeg ønsker ikke være den som avlyser, jeg savner så tid med venninner. Litt ærlighet fra meg på en tirsdag :-) ønsker dere en velsignet tirsdag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...