onsdag 3. oktober 2018

Litt hverdag


Hei kjære blogg lesere :-) jeg har ikke fått blogget før nå, håper dere har det bra, tenkte jeg skulle stikke innom og blogge litt til dere før jeg poster Bibelstudie innlegget :-) imorgen blir det en Sverige tur, så jeg tenkte og jobbe med et Bibelstudie innlegg som kommer til og gå live iløpet av turen, så blir sittende oppe en stund, sånn at det er klart til imorgen :-)

Det blir så koselig med en Sverige tur, er en dagstur, eller harrytur heter det vell ;-)

I dag har jeg hatt så mye og være takknemlig for, jeg tror det er viktig og tenke litt graditude hver dag, alle har noe og være takknemlig for, men det er ikke bestandig det er lett og tenke over det i en travel hverdag, men tenk eller skriv tre ting dere er takknemlig for hver dag, og prøv og finne på tre nye ting hver dag, jeg merker det hjelper meg mye ihvertfall, det føles kanskje litt rart ut i starten, men det har så utrolig mye og si. Jeg har takket Jesus så mye i dag, for det er virkelig mye og være takknemlig for :-)

Nå skal jeg ta det med ro med dagens tekopp, eller det vil si jeg har drukket mye te i dag, men jeg var innom rema tidligere, og min favoritt er rema sin med sitron og ingefær, nam, smaker veldig godt nå på denne tiden av året - enda en liten ting og være takknemlig for :-) sov godt kjære venner, det kommer et Bibelstudie innlegg om ikke så lenge på bloggen, beklager sen oppdatering, men håper det går bra :-) vi blogges og husk og følg facebook siden min Jesus 4 a Reason, der legger jeg ut innleggene jeg poster, samt litt til - dere finner siden her :-)  (<-- Link )

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...