fredag 30. juni 2017

- Jeg er tilbake @Mobil blogg og hverdag -

Hei kjære blogg lesere og en velsignet helg til dere fra meg :-) jeg har vært borte fra bloggen en liten stund nå. Sannheten er at jeg traff veggen. Jeg slet så med angst og depresjon. Det holder på og snu, men jeg måtte bare ta en pause fra bloggen for og ta litt vare på meg selv.  Jeg knakk sammen mange ganger og noen ganger holdt jeg sengen.  Jeg har også prøvd og gjøre koselige ting som kunne muntre meg opp litt. Sånn som at jeg var med pappa til Domkirkeodden i dag og urtehagen. Var så koselig og jeg koste meg sånn :-)

Som sagt holder det på og snu og det takker jeg Jesus for. Jeg har bedt så mye for dere i denne perioden og jeg håper dere har det bra:-).

Jeg har tenkt og blogge som vanlig igjen fremover. Og komme tilbake for fullt.  Jeg gleder meg til Bibelstudie innlegg fremover :-)

Jeg er tilbake igjen muligens imorgen. Men ville bare oppdatere dere litt :-) kos dere i kveld:-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...