mandag 9. oktober 2017

Update @ Mobilblogg

Hei kjære blogg lesere :-) en liten oppdatering fra mobilen min. Vi venter på nytt internett som kommer på torsdag. Derfor har jeg ikke fått blogget så mye til dere. Så jeg ville titte litt innom for og si hei til dere og si at jeg har det veldig bra :-) venter kun på internett som gjør meg en smule rastløs. vil så gjerne skrive til dere og GB må hele tiden fornyes . Derfor kobler jeg ikke lenger mobilen til PCen. og blogge Bibelstudie innlegg fra mobilen blir en smule tungvint. Så håper dere er tålmodige med meg. For blogging kommer og blir som vanlig igjen fra torsdag av :-)

Jeg har hatt en veldig koselig gå tur sammen med pappa i dag. Vi var en tur på Eiktunet i nydelig høstvær. Koste meg så sammen med pappa. jeg har noen veldig fine dager om dagen. ønsker dere Guds rike velsignelse. Vi skrives :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...