torsdag 19. oktober 2017

Høsten i bilder @ Jeg er tilbake













- Denne vakre høstdagen måtte jeg bare ut, jeg måtte bare gå en tur og ta bilder og gjøre treningen min ute -

Hei kjære blogg lesere :-) det er torsdag, det er snart helg og det føles som en evighet siden jeg snakket med dere sist, siden jeg åpnet pcen og knottet på tastaturet.

Vell la meg forklare, jeg har den siste tiden følt meg en smule deprimert, ikke noe big deal eller noe , men jeg har hatt noen dager med tappet energi og følt meg syk fysisk, vell har vært det også, og depresjonen kom og tok tak i meg, men jeg begynner og bli bedre, jeg er tilbake til rutinene mine og jeg tar en dag av gangen.

Jeg følte for og komme med en liten oppdatering til dere, denne tiden her har jeg bedt mye og også for dere, jeg har grått til Jesus og jeg har fått styrke nå og jeg vil bare være ærlig med dere, men nå går det ihvertfall bedre og jeg begynner mine blogg rutiner igjen som vanlig og med Bibelstudie innlegg, det for meg betyr veldig mye.

Men noe positivt skjer også, jeg er oppe før om morningen, tidlig noen dager og jobber med og komme meg opp enda før, jeg jobber med fine rutiner, jeg har bestemt meg for og være mer takknemlig, og det også for de små tingene i hverdagen som vi som vanligst ikke tenker så mye på. Jeg har lyst til og våkne positiv, takke Jesus for alle ting som gjør meg så evig takknemlig, tenk bare det og ha rent vann i springen. Det er så mye vi kan være takknemlig for.

Jeg har kommet i gang med treningen og trener hver dag, jeg spiser veldig sundt, det har jeg gjort lenge, men nå har jeg virkelig tatt det enda lenger når det gjelder lavkarbo, og går på et enda strengere kosthold, og det har gjort at på kort tid har jeg gått ned 3 kilo, det er en god start, vekten min har stått helt stille over lang tid nå, det er godt og se at det går i riktig retning nå.

Mye skjer i min hverdag også, jeg har så fine Bibelstudie rutiner som jeg elsker, for meg betyr det så mye og er så viktig for meg.

Jeg har også jobbet en del med og ha leiligheten vår strøken til en hver tid, så husarbeid gjøres daglig, for meg er det godt og kunne tenke på og våkne opp til strøken leilighet, jeg pusler med ting hele tiden og det gjør at det ikke blir så mye stress oppi hodet mitt, for jeg er et tenkende individ :-)

Så skriver jeg todo-lister hver kveld, det er en god følelse og kunne krysse av hver ting jeg har gjort, da føler jeg at jeg har gjort noe bra.

Så nå koser jeg meg med kaffe, og mens jeg skriver dette innlegget, jobber jeg også med et Bibelstudie innlegg som kommer litt senere :-)

Ønsker dere en velsignet torsdag <3












Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...