fredag 19. januar 2018

En update på livet mitt

Hei kjære blogg lesere :-) Det er lenge siden jeg har blogget et personlig innlegg, så i dag tenkte jeg og snakke litt til dere om hverdagen min og livet mitt med psyke og alt, det er lenge siden jeg har oppdatert dere på den fronten.

Som dere ser er det ikke hver dag jeg blogger og om jeg blogger så er det som oftest et innlegg, jeg blogger ikke like mye som før, men dette skal selvfølgelig gjøres noe med. Det har nemlig vært en ganske så lang periode med svingete psyke, med det mener jeg at jeg har det bra, så har jeg  angst og så er jeg i en depresjon, jeg har det bedre enn før, men svingningene gjør meg så klart sliten, men alt i alt har jeg det bra, og skal på ingen måte klage, men det er jo klart man skulle ønske man kunne ha det bra hele tiden, men sånn funker dessverre ikke livet. Hvem har sagt at livet på jorda er perfekt uten utfordringer? Vi alle har noen utfordringer i blant, og noen mer enn andre.

Jeg tror egentlig at jeg ikke helt klarer og godta psyken min, og dette er noe jeg selv kommer til og jobbe med, for hvordan godtar man psyken sin? Jeg skulle ønske jeg visste , uansett er det noe jeg kommer til og jobbe hardt med, jeg tror på helbredelse, jeg føler meg ikke helt hundre prosent bra, men jeg tusen ganger bedre enn jeg var, og dette kan jeg takke Jesus for, ikke mer jeg trenger enn og ha det slik jeg har det nå, jeg er kvitt min alvorlige diagnose, jeg er ikke lenger en prøve kanin på medisiner, jeg går ikke til psykolog og har heller ingen oppfølging, dette er noe jeg har valgt selv og som jeg har vokst veldig av og ikke ha lengre, selv om jeg fortsetter med angst anfall og depresjoner i blant, så har jeg det mye-mye bedre. Takk Jesus :-) nå er det bare igjen og godta at med mindre jeg blir helt helbredet, så må jeg godta at slik kommer jeg til og ha det resten av livet i perioder, men jeg har alltid tro på helbredelse og selv om jeg ikke er hundre prosent bra, så føler jeg meg helt bra :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...