onsdag 31. januar 2018

Update

Hei kjære blogg lesere :-) håper dere har det bra! Jeg har det supert, men har trengt en liten blogg pause, i går hadde jeg bursdag. Jeg feiret med nærmeste familie og koste meg så masse. I det siste har jeg hatt mange fine stunder sammen med Jesus, disse stundene er de fineste jeg vet om, jeg har gode rutiner nå, det er så viktig for meg og starte dagen riktig, jeg koker meg kaffe, slår opp i Bibelen min, ber og leser i en oppløftende andaktsbok som jeg var så heldig og fikk til jul, av mamma og pappa. Denne leser jeg i hver dag. For meg er det så godt og starte dagen sammen med Jesus, jeg merker så stor forskjell på hvordan dagen blir om jeg for eksempel ikke leser. Jeg trenger min tid med Jesus hver dag. Jeg merker jeg får så mye styre, fred, ro, glede. Og dukker det opp utfordringer iløpet av dagen, er jeg mye mer styrket og klar for og møte de. Det er så viktig, og jeg får ikke snakket nok om det.

Min tid med Jesus er dyrebar, jeg må ha den tiden, prøv det, det er noe med og starte dagen sammen med Jesus, dere vil helt sikkert merke stor forskjell.

Nå er jeg i gode faste rutiner igjen, blogg gleden er så god nå, jeg er klar for og blogge masse til dere, jeg har hatt så mye og gjøre i det siste, og har savnet bloggen, men nå er jeg klar for og sette meg ned og skrive noen innlegg til dere igjen, Bibelstudie innlegg blir det masse av fremover, ser veldig frem imot det.

Jeg trener om dagen, jeg spiser enda sunnere enn jeg gjorde, på tross av at jeg ikke spiste noe med sukker og kunstig sukker, noe jeg har holdt meg unna i over tre år nå, blir snart fire år. Hvis det ikke er fire år alt, det tror jeg kanskje, vell det må jeg sjekke opp, og komme mer tilbake til senere, ikke en gang på bursdagen min spiste jeg sukker, det er så godt og ikke være avhengig av sukker lenger, jeg merker jeg har så mye mer energi, jeg spiser heller aldri fast food, jeg har gjort det en sjelden gang på den tiden, men da kjenner jeg at jeg får så hangover at jeg rett og slett blir dårlig, føles ut som jeg gir kroppen min søppel.

Så dette er noe som hjelper meg og kutte helt ut, er ingen livsstil for alle, men for meg merker jeg stor forskjell på helsen min og mine mange kroniske utfordringer, det er ikke sånn at jeg har imot hvis andre spiser sukker, folk gjør hva de selv ønsker, men for meg hjelper det så mye, jeg tror jeg aldri hadde klart og røre sukker eller kunstig sukker igjen og for og være ærlig så ønsker jeg og aldri mer røre det for resten av mitt liv, denne livsstilsendringen trives jeg så godt med :-)

Vell jeg er tilbake og har egentlig lyst til og snakke med dere lenge nå, men før dette innlegget blir alt for langt, så tror jeg at jeg avslutter her, jeg kommer tilbake med Bibelstudie innlegg, men først vil jeg komme med noen updats :-) vi skrives. God Bless <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...