torsdag 23. mars 2017

Gudstjeneste i Kristi himmelfartskapellet










Hei kjære blogg lesere :-) Det er godt og være tilbake i Kristi himmelfarskapellet, jeg husker hvor godt jeg trivdes, men så tok angsten overhånd og jeg mistet fullstendig kontroll, men i dag ville jeg seire over angsten, og dro på Gudstjeneste og det var så fint!

Hit skal jeg flere ganger og jeg håper det kan bli fast på torsdager - jeg har troa, og håper jeg får til og gå på Gudstjenester i menigheter også etterhvert.

I Kristi himmelfartskapellet er Jesu nærvær så sterkt, i dag som andre ganger kjente jeg på en sånn ro og fred, her kan jeg bare komme som jeg er, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg brukte så lang tid på og dra tilbake, men jeg er så glad jeg dro i dag.

Det høres kanskje rart ut at det er vanskelig for meg og gå på møter, men det har ikke med Gudstjenestene og gjøre, men det er den sosiale angsten og at jeg er såpass redd for at jeg får et kraftig panikk angstanfall og besvimer eller noe, det har nesten skjedd før, og det er like mye panikk for angsten, men nå klarte jeg det og hvis jeg kan få lov av samfunnet og si dette - jeg er stolt!

Og dra på møter og kunne være seg selv og komme som man er, er så godt! Dette anbefales på det varmeste og jeg er så takknemlig og glad for og være tilbake <3 for det er det jeg tror jeg er, dette blir ikke siste gangen.

Ønsker dere en velsignet kveld <3







Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...