tirsdag 21. mars 2017

@ Nytt design




Hei kjære blogg lesere og riktig fin tirsdag til dere :-) im back med nytt design og jeg er kommet for og bli :-)  Håper dere liker det nye designet på bloggen min.

Jeg har blogget litt dårlig i det siste, men det er fordi at jeg var så deprimert i går, i dag går det bedre, håper dere har en fin dag, i dag har jeg hatt masse og gjøre i heimen, jeg har drevet og vasket og shinet her, så nå er det veldig fint og reint her, og det liker vi :-)


På søndag bakte jeg igjen, og det ble mange glutenfri briks på meg, de er såå gode! Nå har jeg mat lenge. Det kommer et Bibelstudie innlegg i dag. Tenkte jeg bare skulle oppdatere dere litt først :-) nå savner jeg Bibelstudie innlegg altså <3

Ønsker dere en velsignet dag <3




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...