søndag 5. mars 2017

Jeg vil bruke masse tid med Jesus

-- Vær glade i håpet, tålmodige i trengselen, vedholdende i bønnen! -- Romerne 12:12


I går bakte jeg igjen, jeg hadde egentlig tenkt til og bake mye mer, men måtte kaste inn håndkle da jeg har blitt forkjølet for tredje gang siden jula.
*******
Hei kjære blogg lesere :-) håper dere har det fint! I dag blir en hjemme dag, jeg har rukket og bli syk igjen, så typisk, men jeg skal kose meg hjemme i dag - lese og slappe av, nyte tiden hjemme, det er viktig det også, jeg skal prøve og få skrevet et Bibelstudie innlegg litt senere, men ville først stikke innom for og si hei til dere, her jeg ligger rett ut på sofaen :-) 

I det siste har jeg tenkt på mange ting. men spesielt har jeg tenkt på at jeg ønsker og bruke enda mer tid med Jesus, det er så lett og bare ta del i det hverdagslige og på en måte tenke at ja, nå fikk jeg ikke tid til og lese så mye, bare noen vers, jeg tar det imorgen heller - og så kommer morgendagen og det samme skjer igjen. Jeg ønsker ikke at det skal være sånn, men det er så lett at det blir sånn, at man på en måte lager seg noen unnskyldninger - det er faktisk ikke greit!

I det siste har jeg lest Guds Ord på ettermiddagen, og før var jeg veldig flink til og lese som det første jeg gjorde når jeg sto opp, men så sklei det ut, og det synes jeg er vondt, så i dag skal jeg bruke masse tid med Jesus, og det skal jeg gjøre fremover, det vil jeg at skal bli en rutine igjen, for jeg har masse av tid, så hvorfor skal jeg liksom ikke ha tid til og lese Guds Ord når jeg står opp da? 

Jeg vil være ærlig med det, fordi jeg er menneske, og jeg gjør feil, men nå skal jeg rette opp i det og jeg gleder meg masse til og fordype meg enda mer i Guds Ord, og jeg kommer til og oppdatere dere på hvordan det kommer til og gå fremover :-)

Ønsker dere Guds rike velsignelse over denne søndagen og uken som kommer <3 stor klem fra meg 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...