tirsdag 28. mars 2017

Tirsdag


-- Dette har Jeg talt til dere for at dere skal ha fred i Meg. I verden har dere trengsel. Men vær frimodige! Jeg har overvunnet verden. -- Johannes 16:33

******

Hei kjære blogg lesere og riktig fin tirsdag til dere :-) Håper dere har det bra! I går var en så fin dag, jeg har fått på plass gode rutiner om dagen, rutiner jeg elsker, og det holder meg frisk, jeg har det så bra om dagen og jeg koser meg så mye, jeg takker Jesus for at Han alltid passer på oss, alltid er her, og Han forstår så godt.

Jeg leser Bibelen min hver dag når jeg står opp, og det merker jeg gjør en stor forskjell. Jeg får en så mye mer ro og fred i meg, og føler jeg kan gripe dagen enda bedre.

I går hadde jeg tenkt til og blogge, men så ble dagen plutselig litt travel da jeg drev og stekte opp fem kilos glutenfri og melkefri medisterfarse, og så lagde jeg flere middager, sånn meal prep, så jeg fikk rett og slett ikke tid til og blogge og beklager det.

Men nå er jeg tilbake for og blogge litt til dere :-) jeg har noen planer for blogg innlegg fremover, og jeg gleder meg til og sette i gang.

I dag har jeg masse på todo-listen min, og jeg skal om få strakser fortsette med den. Ønsker dere en velsignet tirsdag <3 Make it good <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...