fredag 17. mars 2017

Mobilblogg @ Hamar




Hei kjære blogg lesere :-) En liten update fra meg. Nå befinner jeg meg på Hamar. Jeg har tatt tre busser for og komme hit og sitter og koser meg på cafe med en soya latte og en glutenfri baguett med tunfisk salat. Jeg har gjort et par ærend her og om ikke lenge kommer min kjære hit for og hente meg. Det har vært en ordentlig fin dag. Jeg har fått gjort mye. Og turen til andre sia av Mjøsa var en koselig reise. Jeg er ikke ofte på sånne turer alene. Men i dag tok jeg turen og har kost meg masse i mitt eget selskap :-)

Jeg håper alt står bra til med dere. Jeg har med meg bok om Abraham og Bibelen min. Jeg har gjort notater til Bibelstudie innlegg jeg håper jeg får skrevet i kveld når jeg kommer hjem til Pcen min. Ukes handlingen skal nemlig også gjøres i dag. Og jeg har selvfølgelig planlagt den også med handleliste og menyliste. Jeg liker og være forberedt. :-)

Jeg og min kjære skal være her en liten stund før turen bærer videre. Ønsker dere en super fin fredag. Her er humøret på topp :-) 


 


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...