mandag 6. mars 2017

Time with Jesus first thing in the morning





Hei kjære blogg lesere :-) Mandag - ny uke, nye muligheter. Jeg tenkte på i går at jeg ville bruke mer tid med Jesus, få Bibellesning som det første jeg gjør når jeg står opp. I dag ville jeg begynne, og det var så godt, og søke Herren og lese og fordype meg i Guds Ord og Be, jeg føler meg rustet og klar til og gripe dagen, jeg vet klokken er mye nå, men jeg har fått utnytt dagen, og satt en god stund og leste, satte mobilen min på lydløs og jeg lot meg ikke distrahere, jeg ville bruke tiden med Jesus, den var såå fin!

Jeg satt der og leste, drakk kaffe, tente lys selv om det er lyst ute, nydelig vær og sol, men det er noe med tente lys for det om. Det var koselig, det var min tid med Jesus, og det kjente så godt, og jeg følte meg så klar for og gripe dagen og hva den har og by på.

Og så er det meg da, en liten perfeksjonist som satt og planla dagen i dag for at den skulle bli mest mulig innholdsrik, så hva gjorde jeg, jo jeg satte på alarmer for hver ting jeg skulle gjøre hehe, på den måten tenkte jeg at hvis jeg liker det sånn, skal jeg begynne med det en stund, til jeg kommer inn i gode rutiner, jeg har rukket over mye allerede. Men ps dere, jeg kommer til og svare på alle meldingene fra dere, skal sette meg ned og bruke god tid på det, beklager at jeg ikke har fått svart enda, men har vært så mye, og jeg er syk med forskjøelse i tillegg, så det går litt tregt med meg, men det kommer, tusen hjertelig takk for alle fine meldinger jeg får <3 jeg bruker litt tid på og svare, fordi jeg vil skrive noe fint og personlig til dere alle :-) - så svar kommer, jeg blir så glad når det sender meldinger til meg, det betyr så mye <3

Nå skal jeg fortsette litt her, jeg har oppgaver og gjøre, samt koselige ting og en ganske så detaljert dag med todo - lister, samt streng og koselig agenda :-) vi blogges, og ja i dag har jeg planer om og skrive et Bibelstudie innlegg, skal sette meg ned med det så fort som mulig :-) 

Ønsker dere en velsignet dag <3




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...