tirsdag 7. mars 2017

Rutiner


Ååh hvor herlig er det ikke og starte dagen med Guds Ord, jeg gjorde det i dag også, og da blir dagen ekstra fin <3 det er akuratt som jeg får en slags fred og ro i meg, vanskelig og forklare. Det er så godt og starte dagen med Guds Ord, lese i Bibelen, Be - bruke tid med Jesus <3 - Denne dagen er fin, og jeg føler at når jeg startet dagen med Guds Ord, er jeg rustet og klar til og gripe dagen, og jeg føler meg slags sterkere til og møte dagen også, det gir så mening.

Dette er den beste ideen ever, jeg elsker at jeg begynte med det, og nå vil jeg bare fortsette og gjøre dette hver dag, det er en rutine for meg nå, og jeg virkelig elsker det <3 det blir en helt annen dag, for jeg våknet i dag og ting var egentlig litt kjipt, men så tenkte jeg at jeg ville lese i Bibelen min og nå er ting mye bedre, det hjelper <3

Jeg føler meg nærmere Jesus på den måten også, nei det er bare positive ting med og starte dagen med Guds Ord - anbefales på det varmeste <3

I dag har jeg som i går satt på alarmer for alt jeg skal gjøre, jeg føler på den måten at dagen blir så mye bedre, og så mye mer effektiv, da får jeg gjort det jeg skal, jeg får fullført todolisten min, pluss at det er gøy også når jeg vet at alarmen går, da er det på tide og begynne på det nye jeg skal gjøre, så det anbefales det også faktisk, selv om det kanskje høres litt vell perfeksjonistisk ut, men det funker kjempe bra, ihvertfall for meg :-) jeg ønsker dere en velsignet tirsdag <3 også kommer jeg tilbake med et Bibelstudie innlegg litt senere - take care <3 og klemmer til dere :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...