fredag 24. mars 2017

Takknemlig


I dagens travle samfunn tror jeg det er viktig og stoppe opp litt, se seg litt rundt, lukte og føle og være takknemlig! Jeg skal ihvertfall det i dag :-)

******

Hei kjære blogg lesere og riktig god og velsignet helg til dere :-) Håper dere har det bra! 

Dagens Bibelvers:

-- Den som tror på Meg, som Skriften har sagt, fra hans indre skal det flyte strømmer av levende vann. -- Johannes 7:38

I dag leser jeg Bibelen min med en så god ro, det gir meg så mye og starte dagen med Guds Ord, kaffe på bordet og Bibelen i fanget, jeg er så takknemlig for Korset i dag. I går var jeg som sagt på Gudstjeneste i Kristi himmelfartskapellet, der er det alltid nattverd, og under nattverden blir jeg så rørt og så takknemlig, håper at menigheter kan ha nattverd litt oftere, er dere ikke enig? :-) nattverden er så fin og det er ihvertfall noe som betyr mye for meg <3 

Ønsker dere en velsignet helg <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...