fredag 1. juli 2016

Avreise dagen


Hei kjære blogg lesere :-) det er helg - det er fredag, det er avreise dagen, i dag bærer turen til Stockholm og jeg gleder meg såå mye!

Det blir en lang reise, men vi satser på noen stopp innimellom og det skal bli så koselig med denne turen!

Det blir litt hverdags innlegg nå, innlegg fra turen, men jeg ønsker også og ta opp noen temaer, jeg satser på at det blir bra med innlegg denne turen, jeg skal ta masse bilder til dere og jeg klarer snart ikke vente med og dra, for vi drar om ikke lenge nemlig. Kaffe er en viktig start på dagen, og jeg kjenner det var godt med en stund - kvalitetstid med litt Bibellesning og Bønn, jeg kjenner det er godt og at det gjør meg trygg og at det hjelper så på at det blir en ekstra bra tur. Bibelen er med, vet ikke om alle tar med Bibelen sin på tur, men for meg betyr det så mye og det er så viktig for meg, så klart blir den med!

Jeg har fortalt det før og jeg forteller det igjen, etter min personlige tid med Gud hver morgen, så føler jeg at jeg er forandret, mange mediterer, jeg synes det er godt med Bønn og Guds Ord, så kanskje jeg mediterer litt jeg også, men mer på min egen måte.

Det ble sent i går, alltid er det noe man finner ut man skal huske før man drar, så jeg er trøtt i dag, men det går så bra så :-)  men nå får jeg nesten komme litt i gang her, vi blogges når vi er fremme på hotellet <3

Gud velsigne dere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...