lørdag 23. juli 2016

Hei!


Jeg går lange turer hver dag - det gir meg mye! Jeg går sammen med min kjære, et av dagens høydepunkter!


Så jeg har noen dager som er litt kjipe og jeg detter litt ut av noen av rutinene mine, noe som er svært synd da jeg hadde så tak på alt, men gå turene holder jeg fast ved :-)

Noen ganger så er det bare sånn det er, jeg har mine utfordringer som de fleste andre, og noen dager kjenner jeg på det her med at psyken lugger litt.

Men i går bakte jeg brød til min kjære og det var koselig :-)


Så alt er ikke bare elendighet, jeg bare kjenner at jeg blir litt ekstra sliten. 

Men dette bildet her forteller egentlig det jeg tenker mye på , og det føles så godt <3


Englene  passer på oss alltid, Jesus er alltid her, uansett! <3

Det er så godt og tenke på at Jesus passer på oss <3 

Men jeg gleder meg til og få rutinene på plass igjen, og jeg skal klare det, jeg liker ikke når de sklir litt ut, da kjenner jeg mer at psyken lugger, så jeg skal motivere meg selv, og jeg skal få det til :-) også må jeg lære meg at alle dager er ikke like - og godt er det <3




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...