fredag 8. juli 2016

Min frykt


I dag blogger jeg om noe svært personlig, men jeg har sagt det hele veien at dette er en ærlig blogg, så nå tenkte jeg og blogge om min frykt - døden, og bli gammel.

La meg forklare, det burde egentlig være logisk at jeg som kristen vil møte Jesus i himmelen, og ja selvfølgelig vil jeg det, men problemet er bare at jeg har tidenes værste dødsangst, og dette har jeg hatt helt siden jeg var liten, det er faktisk ille, jeg husker når jeg var liten og jeg var så redd for at f.eks mamma og pappa hadde kommet utfor en bilulykke eller et eller annet, dette har jeg også vært redd for  i ettertid, for er det noe jeg er enda mer redd for, er at det skal skje noe alvorlig med de nærmeste, så fikk jeg ikke svar på tlf, ble jeg livredd, fikk helt panikk. Men jeg fikk jo svar til slutt og det var jo alltid en logisk grunn til at de ikke svarte der og da.

Mange sier at vi skal ikke være lik denne verden, og ja det står jo i Guds Ord også, problemet mitt er som kanskje sjokkerer mange, er at jeg trives på jorda og skulle ønske vi kunne være her sammen med Jesus, ok jeg vet det høres veldig rart ut, men jeg vet ikke hva skjer videre, sånn hvordan føler vi det når vi dør, det er grusomt, helt forferdelig, og jeg er livredd det her, derfor er det så synd at mange kristne lever sitt liv som om de skulle vente på og dø. 

Dette er et veldig vanskelig innlegg for meg og skrive, jeg er ikke perfekt, jeg kjenner bare En som er, og jeg følger Guds Ord, selvfølgelig, men alle har sine frykter, min er døden, det og bli gammel og endetiden. Jeg vet jeg ikke er alene, men jeg vet også det ikke er mange som tør og si dette her, jeg håper med det her jeg skriver, vil gjøre at flere tør og være ærlige, og jeg ber til Jesus om at jeg skal føle meg trygg <3 jeg trives på jorda, men jeg vil også møte Jesus og jeg vil til himmelen, jeg bare håper at dødsangsten skal gi seg og at jeg kan se på alt som fullstendig naturlig.

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...