søndag 10. juli 2016

Slite ut en Bibel




Hei kjære blogg lesere og riktig fin søndag til dere <3 :-) - jeg har et mål om og slite ut en Bibel fordi jeg har lest den mye, jeg er i gang med mitt mål som dere ser i bildet over her. Dette er et mål jeg har hatt lenge, men jeg har aldri fått det til, men nå er jeg i gang, og jeg håper på og lese og studere Guds Ord så mye at Bibelen min blir slitt.

Jeg ønsker meg en bok, en bok så mye at det er den boka som står høyest på ønskelisten min at the moment, og det er denne:


En av hovedrollene i en av mine favoritt filmer war room, har skrevet denne, jeg har så stor tro på Bønn og filmen war room gjorde inntrykk på meg, så denne ønsker jeg meg til jul, selv om det er litt tidlig ;-) 

Nå skal jeg lese og studere Guds Ord, så kanskje jeg sliter ut Bibelen min enda mer, i hope so :-) ønsker dere en velsignet søndag <3 make it your best <3 GOD BLESS <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...