søndag 31. juli 2016

Søndag - hviledagen







- Min søndag pretty much -

Hei kjære blogg lesere og riktig fin søndag til dere .-) det er viktig og lytte til kroppen og ikke bare full rulle hele tiden, jeg er en perfeksjonist og liker og ha ting planlagt, faktisk et liste menneske til tusen, men i dag har jeg tenkt til og ta det fullstendig med ro og ikke gjøre noen ting, annet enn det jeg faktisk har lyst til og gjøre - me time, tid med Gud og bare slappe fullstendig av, for Søndag er hviledagen og den skal holdes hellig.

Så dette er pretty much min søndag i dag - fullstendig avslappning !

Ønsker dere en velsignet søndag - dere hører mer fra meg senere - GOD BLESS <3






Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...