lørdag 16. juli 2016

Campingtur



Så det ble mer ferie i sommer, vi er nemlig på campingtur og kom i går kveld. Det er så koselig, og vi koser oss masse, jeg har sovet som en stein i den usedvanlig gode sengen, campingvognen til svigers er kjempe fin, og her blir vi til søndag. 

Jeg startet dagen med Guds ord og kaffe, i dag skal vi feire min kjære svigermor som er 60 år, vi gleder oss masse!

Jeg har gledet meg til denne dagen lenge. Det er også så koselig på denne campingplassen, her stortrives jeg.

Det er så koselig med sånne små ferieturer, denne sommeren synes jeg er en av de beste jeg har hatt, vet jeg sa det samme i fjor også, men denne sommeren topper faktisk den, og det trodde jeg ikke var mulig :-)

Ville bare stikke innom for og si hei til dere, nå må jeg snart komme i gang litt her :-)

Ønsker dere en velsignet lørdag <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...