lørdag 2. juli 2016

Stockholm dag 1





Hei kjære blogg lesere og god formiddag fra hotellet i Stockholm, her er det så fint! Sto opp klokken 9 i dag og har spist god hotellfrokost, som bestandig er et must, her koste jeg meg med kaffe, glutenfri og melkefri mat - etterpå har jeg bare slappet av på hotellrommet og lest i Bibelen min, dagen startet så fint, men jeg merket jeg var trøtt i dag. I dag skal vi inn til byen, planene er ikke helt bestemt enda, så jeg gleder meg til og se hvor vi ender, vi blir her til tirsdag, så vi har nok tid til og utforske den vakre byen!

Hotellet er litt utenfor byen, type et kvarter ca, vi fant et supert hotell og her koser vi oss, hotellfrokosten var knall, merket jeg var sulten i går da de ikke hadde noe jeg kunne spise på hotellet, derfor kjente jeg det var godt og få en god start på dagen med hotellfrokost.

Håper dere har det fint :-) blir noen hverdags innlegg nå fremover, med tanke på at jeg er her, men kan være jeg tar opp litt temaer underveis, alt avhenger av tid osv :-) ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...