onsdag 6. juli 2016

Ubeskrivelig bra ferie

vell what to say? hvor skal jeg starte? Jeg har hatt en ubeskrivelig bra ferie :-) det har vært en av de beste feriene noensinne, og bloggen ble lagt til side, men jeg blogger for fullt fra nå av. Jeg har tatt på en slange, i en dyrepark, vi har vært i gamlebyen, vi har vært på shopping, vi har kost oss med god mat, det har vært latter, så mye latter, smil og glede, det har vært skravling og gode samtaler, det har vært sosialt og jeg kjente på jeg trengte virkelig denne ferien, den har vært knall!


Noen bilder











Det er litt rart og være tilbake til hverdagen etter en så fin tur, dette har vært en av de fineste feriene jeg har hatt, og når ferien er over og hverdagen er tilbake, er det litt nedtur, men det går bra - jeg savner Stockholm og vi hadde det så fint, men rutiner er jo godt det også, så jeg kommer fort i gang med de igjen - nå står det kjedeligste på planen, og pakke ut, vaske klærne osv - men det går helt fint :-) fått kjøpt noen minner og en ferie jeg aldri vil glemme :-) 

Så nå er det bare og si at jeg er tilbake på blogg fronten for fullt, og bloggen går som normalt igjen, det er godt og være tilbake på blogg fronten og jeg ser frem imot mye blogging fremover - jeg håper dere har det bra :-) ønsker dere en velsignet dag :-) 











Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...