tirsdag 19. juli 2016

Less is enough


Hei kjære blogg lesere :-) i dag er en slik dag hvor jeg driver og kvitter meg med ting som jeg føler jeg ikke har behov for, jeg er i mitt minimalistisk hjørne, og jeg føler ingen som helst need til og ha noe nytt, jeg er fornøyd med det jeg har og det jeg føler gir meg glede det beholder jeg, jeg trenger ikke ti talerkner når jeg trenger fire, jeg trenger ikke alt som flyter rundt og skaper rot, jeg trenger ikke 20 par sko, det holder med noen få, et par til vanlig, et par joggesko og et par pensko, ok listen fortsetter til det uendelige, dette minimalistiske livet gjør noe med meg og måten jeg tenker på, den gjør også at jeg føler meg nærmere Gud, at jeg kan verdsette det jeg har, gjenbruk og det finnes ingen fasit på et minimalistisk liv, det fortsetter i det uendelige :-)

Så dette er min dag, dagen jeg kaster unna det ødelagte, gir bort til de som trenger det. Dette er dagen jeg setter på lovsang spillelisten min og pusler rundt og lager et system i tingene mine, dette er dagen jeg skriver lister, - og dette er dagen jeg ser at dette blir jeg ikke ferdig med i dag :-)

Ønsker dere en fin dag <3 Gud velsigne dere <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...