lørdag 9. juli 2016

Lørdag



Det er lørdag, det er helg,det regner det har tornet og regnet har fosset ned, jeg glemte klesvasken ute i natt, og bråvåknet av tornet og at regnet høljet ned, det var vakkert og høre på og jeg ble liggende lenge og lytte, helt til jeg kom på klesvasken, jeg fortet meg ut og tok den inn - det var min start på dagen i dag.

Jeg drikker kaffe, jeg hører på lovsang, Favorite Worship heter spillelisten min på Tidal, og jeg elsker den. Det er godt og høre på lovsang.

I dag er en typisk innedag, jeg elsker hvordan skaperverket er, hvor vakkert det er når regnet fosser ned og lyden av torden, jeg vet mange ønsker en varm sommer, og ja selvfølgelig, det gjør jeg også, men jeg synes også det er viktig og kose seg uansett vær, og ikke la været påvirke en, for min del synes jeg denne sommeren er en av de beste jeg har opplevd, og jeg bryr meg ikke om været er dårlig, for jeg synes det er så mye fint som skjer, og nye minner som skapes. Regn er dessuten koselig det også, det er jo en del av skaperverket det også, og tenk hvor viktig det er med regn :-)

Så dette blir en innedag for min del og jeg elsker det <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...